Mar 13, 2011

Unfaithful .

ps : entry nee bukan untuk MERAIH simpati or MERAIH kemaafan oke , pengajaran untuk korag kat luar sane :)

I have cgd a lot . Kenape aku jadi macam nee . Kenape aku jadi manusia yang tak penah besyukur . Kenape aku kejam sangat sakit kan hati orag . Kenape aku dah berubah , kenape aku jadi macam nee . Sumpah aku sedih sangat tengok diri aku yang sekarang . Aku menanges semalaman - bukan sebab aku sedih hilang dea tapi aku sedih dengan diri aku sekarang dah macam tade hala tuju dah macam tade matlamat hidup . Aku takot sangat dengan diri aku yang betambah leka sekarang . Sumpah aku lalai leka . Kenape aku makin lame makin teruk . Memag betul lah ape yang sorang nee cakap aku memang dah macam perempuan kl - mybe mase dea cakap tuu malaikat dah amin kan ape yang dea cakap kan dan seterusnye begini lah aku sekarang .

Baru sekarang aku sedar , lepas jimie tinggalkan aku semua , aku dah jadi terok terok terok sangat terok . Berani sumpah aku cakap aku tak penah jadi mcm nee . Ini lah kali pertama aku jadi macam nee . Sebab dulu mase dengan jimie ade dea yang bimbing aku semua . Kasi semangat semua , dea tegor semua perbuatan aku , dea bimbing aku , dea bagi nasihat dekat aku . Tapi sekarang dah tadee we tadee . Tade sape yang nak kawal aku lagi dah sebab tuu aku jadi terok sampai macam nee sekali . Dulu , aku tak penah tipu orang yang aku sayang , buat orang yang aku sayang benci aku , dulu tak pernah wee . Kenape lepas jimie tinggalkan aku , aku berubah jadi seorang perempuan yang nak mainkan perasaan lelaki .

Faten , macam mane kalau bende nee terjadi atas diri kamu ? Maaf , aku terlampau leka sangat mase tuu leka leka sampai tak fikir kesan dea . Ana Fara Zyra kenape korang tak tegor aku mase tuu , kenape korang biar aku hanyut semua . Memang setan dah betul-2 hasut aku . Aku seronok sampai buat orang benci aku . Ya allah , aku tak penah jadi macam nee duluuu , aku rase bersalah yang amat sangat . Sumpah aku menyesal . Termakan diri aku sendiri :( Tolonglah korag tolong tegur aku lepas nee . Tolong tegur aku bile korag nampak aku terlampau leka dengan keadaan sekeliling , tolong korang tolong , aku merayu sangat-2 . Dari mula sampai akhir memang aku yang bersalah . Wee , aku tak mintak jadi macam nee . Aku pun tak tau kenape makin aku besar makin aku teruk . Memang patot pun kalau lepas nee semua pandang burok dekat aku . Itu yang aku nak kann ? Great !

Sorry , aku memang tak dapat terima kenyataan atas ape yang dah jadi . Aku nak berubah . Aku dah janji dengan diri aku , aku nak berubah . I wanna better than before . Cukup-2 lah hidup nak sakitkan hati orang . Ingat , sekali kite tipu orang tuu dea tak kan pecaya kite lagi dah right ? Kalau boleh cabut nyawa aku sekarang sebab aku rase bersalah sangat . Ape lagi yang aku nak ? Kenape aku jadi manusia yang tak pernah puas . Bagus lah , lepas nee semua orang akan benci engkau Faten . Memang itu yang kau nak kan Faten ? Ehem sorry Muhammad Azfar atas ape yang dah jadi . Mind our own bisnes after this , cukup lah i dah tak nak sakitkan hati you lagi . Yes , im out from yourlifeeeeeeee . No more me .I know that he knows I’m unfaithful so I dont wanna do this anymore . I don’t wanna hurt him anymore . I don’t wanna take away his life . May God bless me . May God , Allah forgive all my sins .