Mar 14, 2011

Photoshoot with Dedi nd Faraa


Sometimes I feel like it's all been done
Sometimes I feel like I'm the only one
Sometimes I wanna change everything I've ever done
Too tired to fight and yet too scared to run

And if I stop for a minute
I think about things I really don't wanna know
And I'm the first to admit it
Without you I'm a liner stranded in an ice floe

Sayang sangat-sangat . Thank you dedi , thank you Faraa . Naseb lahh dedi datang semalam kann , ehem dah lah tengah sedihkan . Fuhh nasib . Bole lah happy balek thn lupe bende yang dah lepas kann . Haha , bahagia oke . Mula-2 lepak Mcd acct time tuu hujan . Belajar-2 sumee and i was like WHOAAA o.o Haha ! Teruja gilaa dohh . Tapi tak cukup sorang lagi ahli -___- Thn pegi Lake Garden , buat photoshoot sumee , walala best gilee . Lepak-2 . Snap photo sampai lebam ! Haha . Penat kot , bepeluh-peluh haha . I will miss this momenttttsssssttt :p