Mar 12, 2011

Aahhh !

Fuhhh , thanks my baby girls and you guysss . Seronok dengan yalls semalam . Roller roller sampai mati kaaannn . Barrrbieeeeee betul , Faten Shazwanie kene raba , what the Justin Bieber lahhh pelok-2 akuuu nak amek kesempatan kan kau , elak cukup laahhh perlu ke pegang aku then pelok aku ==' , kalau aku jatuh pun aku punya fasal lahhh kau just perlu cakap "im so soryyy" thn i'll forget about it . Huhhh , asal Faraa , jatuh suka nak libatkan aku kenn -___- Okee big horrayyyy for mee , kali petama main kaki tak melecet , walala haha ! EHEMM biasa laa kann " MAY GOD BLESS YOU " -- Btw , thank you Nazirul fasal Chupa Chups Lollipop tuuu .

Daripada Ana Najia - aku benci lelaki yang pernah menyakitkan hati adik2 aku and kawan2 aku. dan aku benci jugak bila adik2 aku and kawan2 aku jadi buta bila dah mabuk cinta yang ntah ke mana mana. nasib baik la adik aku ni mendengar kata. fikir satu je, kalau aku tak sayang 'korang' aku biar je 'korang' jadi mabuk dengan 'cinta cimpanzi' 'korang' tu. aku dah nampak something, 'korang' tak nampak2 lagi ke hah?

EHEMM mulai hari nee kalau nak cari boyfriend kene tunjuk dekat Ana Najia dululahhh , bagi dea nilai dulu kannn , Baru lah hubungan tu direstui dan bahagia . Hahaha ! Kan ana kann --' Yehh malam tadi tido with my cousin - ikaa . Ehemm , gossip-2 thn kau tau mase main roller tadi ade orag minat kau , haha :p Hellaa , bangun-2 pagi nee badan saket ! Ahhh , malam tuu pakat sapu minyak kannn , sayang siket meh muahh hahaha ! Gilaa aku dengan dea semalam . Tak senonoh betul engkau mandi pun nak dengan aku , dush berambus please =="

Fuyyoh - Myself , Ikaaa , Faraa , Zyraa , Anaa , Diniee , Ikinn , Nazirul nd the geng .