Dec 26, 2010

Berjimba with Zainal Al-Nuur Yussuf , Fara Azman and Aina Boost .

Hy Monday ! Semalam kelua pagi bejimba dengan dedi Enal . Haa , enjoy gila ! Pegi melantak dekat Station 1 *Heineken tarik++hangat satu ! hahah . Gila . Then maen roller . Alahai faten , alahai aina . HAHA . Da tak reti tue buat la cara tak reti . Lembab betoi aku nee belajaq ! Tape sabar2 . Nanti aku pandai laa . Naseb ade Fara yang ajare . Habes satu badan dea aku rentap . Dinding semua habes aku peluk cium . Ahh bann-taii saja laa faten ! Hahah . Jaddd-ahh ! Saketny badan aku hari nee . Padan muka hang faten ! :p Then pegi Al-Ikhsan . *Lagi sekali - alahai aina . Awat kaki hang pendek sangattttt -__- Tapi tape , dapat bajukan -oo- To dedi Enal kuu - thank you sebab da belanja angah start dari dedi sampai sini semalam smpai lee balek .