Dec 28, 2010

Berjimba di Roller

Salam . HAHA sejak bile ntah aku pandai bagi salam xD Halamak , kate orang islam mestila kene bagi salam ;p

Weewit semalam pg maen roller dengan Fara , Kak Syua , Azfar and Zyra . Haha , best siak . Hy , fara hag da buat aku ketagih *peace :D Hoho , bile da ketagih susah laa kan nak berhenti . Memang parrrrrr-teyyyy gile le semalam . Ahh ade pulak azfare yag baek hati , hulur tangan tarek aku , haha . Wahh mcm nee dunia . Baru lee aku boleh bernafas dengan tenang sekarang nee . Naseb ade azfare , hee best laa . *kasut org pakaikn ekekekekek fara zyra , tutup mulut 'bia pecah diperut jgn pecah dmulut' . Cepat pg mintak ampun we haha ! Alaa , da orang hulur tangan aku sambut jela . Maen dengan azfare sampai jatuh bareng2 aku . Macam berpicnik pulak bareng2 . *ooo-emm-ggg punggung aku saket baii , lutut aku lebam besar baii , kaki aku melecek baii . HAHA
Lepas tue aku kelua dulu sbb nak tunggu abah aku . Better anak tunggu bapak dari bapak tunggu anak ken hoho ! Time tue awal lagi . Im alone ! Pegi beli ais krim then jalan sesorang . Aku sempat lagi shopping baju+jam tangan satu haha ! Then aku jumpa sesorg muka nak macam azfare . Ahh sudah ! Hahaha then aku gelak sesorang . Best sangat semalam :)

ps : macam da jatuh hati laa HAHAHA Faten bawak2 ingat tuhan sama .