Dec 31, 2010

What I've Done in 2010

Nak muhasabah diri la konon~ececeh !
  1. Aku mula melangkah kaki ke alam pelajar Ting3 dan belajar jauh dari seorang kawan yang mungkin akan rosakkan pelajaran aku . Yeah , kawan kawan 302 yang sangat seronok dan happening .
  2. Aku terpaksa lalui hidup aku dengan fikiran yang sangat kusut . Sebab hari hari ade kerja sekolah . Kadang-kadang homeworks aku tak semuany siap . Dan kadang-kadang aku meniru ! tak pun gelabah buat dalam bus . HAHA . Mcm tula Faten , belaja tak penanhy nak serious . Playful !
  3. Sekolah adakan hari sukan and ofcs aku mesti terlibat . Ape lagi olahraga laa . Then Pesta Ria , haha pengalaman bawak bf jalan satu sekolah mcm ape jee . Haha .
  4. Pade hari anugerah , aku turut serta buat persembahan . Tarian tradisional laa ape lagi . Sedikit rimas dengan cegu yg ajar step tue . Sebab dea nak cepat jee . Tampaq satg baru donut nee ! Tapi saye suke cegu , best !
  5. Lepas tue ade masalah siket . Err besar la jugak . Sangat la besar juga sebab sehingga mengisytiharkan bahawasany tahun nee adalah tahun yang tak best . Hui tabah jugak aku melaluiny , kehkehkeh .
  6. Then sertai macam2 aktiviti dekat sekolah . Dengan kawan kawan . Sumpah best !
  7. Oke smpai waktu untuk tentukn hidup . PMR . Haha , hyy aku nee memg ' bile nak terberak baru nak gali lubang ' belajar last minute ! Aduhh , mula nak gelabah , semua serba tak kena . Tapi akhirnya , aku berjaya . Wahh sayang semua !
  8. Habes saje PMR cegu mule buat macam2 aktiviti . Agak best la ! Tambah2 trip to Kuala Knagsar tue . Even satu hari , tapi gempak ! Smpai bus tayar meletup haha ! Dan aku jugak jadi cheerleader utuk team kiteorg . Sangat mmbuahkn hasil . Ahakkk grabb menang ! HAHAHA
  9. Tahun nee jugak , aku kenal banyak orang yang hebat dan sayangkan aku HHE . Dan mereka tue suma adalah kawan kawan aku . Sayang korang , and aku doakan korang semua . Serious , time aku ade probs dorang jela yang tadah telinga , tahan dengar cerita dan bebelan aku . Oh trimass !
  10. Dan dan dan , saya terjumpa Secreto admirero laa . Rase macam jatuh cinta kot , lemahny iman aku woi ! HAHAHA
  11. Dan aku cuba untuk maen roller dengan kawan kawan yang HOTTT babe haha . Sampai ade kenangan manes bagi aku hahaha ! Tapi myb jadi kenangan pahit untuk sesorang tue , haha . Maaf awak :)
  12. HHA lupa ! yang dedi ade datang Taiping . Haha , maaf . Kami spend time same2 . Dedi belanja macam2 . WAHH bagi dunia aku yang puny , haha !
  13. Tahun 2010 mmg best , and aku tak kan lupe sampai mati . WOAA rase mcam sekjap sangat tahun nee . Happy New Year :)
Huhh aku rase macam banyak lagi benda yang aku tak sebut . Tapi aku tak ingat , aku ingat takat nee jee . Bak kate azfar "nyanyok !" ye ye i mengaku la -..- haha ! Semoga tahun depan akan jadi tahun yang lebih baek . Tak sabar nak jumpe tahun depan , peace ! :D

Ya Allah aku mengharap 2011 nee akan bawa kebaikan dan pembaharuan kepada diri aku yang ntah hape hape nee . Aku dah penat dengan ape yang berlaku . Aku mahu kuat . Biarlah apepun yang jadi , keluarga tetap sebahagian dari aku . Even aku tak kenal sangat ape erti keluarga . Azam aku , perkara lama takkan berlaku lagi . Inshaallah . *haha , time nak habes jee mesti kene poyo :D