Mar 12, 2012

Happy :*


Happy anniversary for 1 year 2 months sweetheart ,
i do love you so muchhh babyboy , take care :*

First of all , assalamualaikum , tak jawab dose kalau jawab sayang hehe :D
Setelah sekian lame aku mengecil memencil mencicir mennyenderi di dalam rumah yang serba syurga ni dapat jugak aku kelua . Leganya . Walaupun rumah seperti syurga . Home sweet home lah katekan .
Ptuih -,- Nasib lah cuti sekolah , if tak cuti ? Heh , menternak lemak lah cite dea aku kat rumah ni . Tak cooool aaaangat . Jangan buat hajat kalau kelua dengan Zahira Zyra , itu saje satu pesanan aku . Walaupun dea buat hajat untuk diri sendiri . Tapi tempias dea merebak pergi ke rakan sebaya . Sungguh pengaruh rakan sebaya . Ahaha .

Rindu my honey-dew sangat . Dah lame dah kitorang tak jumpe . Last jumpe bulan satu tak silap , tu pun dea hantar pegi tusyen . Semalam lepas rindu dah lepak oldtown blalalalala . And then , bile dah nak balek tu , sure nak kene bepisahkan ? kan kannnn . Satu je aku bole kate . Air hujan yang turun tu menggantikan air mata aku . Ahhh hujan asmara . Bhaha . Sebaaaaaaaaaaak sial . Rindu tau tak ! Ni nak marah ni . Grrrrrrrrrrr . Jage diri tau , jangan nakal nakal :P