Dec 25, 2011

Everything for school .

Morning semanis manis gula , sikacak tak sekacak atok aku . Hoho .

Aku dah beli semua barang sekolah
kecuali botol air je belum lagi , sebab kedai tupperware 
tu tutup semalam .

Hihihikkkk seronok paw mak aku memacam . Satu hari suntuk . Mengada ahhh semua nak baru , memang aku mengada pun :P Beg je tak baru oke , still pakai beg nike yang tahun ni punya . Oh setahun je lagi . Setahunnn ?!! Oke muahhh satu , muah dua , muah tigaaaaa . Hak hak hak . Cant wait for last spm's paper . Ahhh oh my loardddddd . Tak sabar nak rase kehidupan sebagai seorang dewasa . Dan aku tak dapat bayangkan bila aku terpaksa bekerja ! Bekerjaaaa ?? o.O Eeeeyekkk sumpah tak yakin mcm aku boleh push diri aku untuk bekerja . Nak muntah pelangi bila bayangkan , geli bhai wahaha . Uhhh pregnant ? Lagi sumpah nak gelak macam sawan babi *-*