Jan 1, 2012

Welcome 2012 , Goodbye 2011 .

*hok olohhh , saye nak tunjuk tarikh to , tapi tak clear lol .

PAMPARAMMM HAPPY NEW YEAR MALAYSIAN :)
 
Percaya atau tidak sekarang aku dah 17 tahun , rasenye baru semalam aku sambut birthday yang ke-16 , lol .See betape cepatnye masa berlalu . We are now in 2012 . 2012 dunia berakhir ? Ist trueeeeeeeeee ? Damn nonsense , kite takkan tau kiamat bile . Sampai iklan syampoo pun nak buat iklan dunia akan berakhir . Bodoh !
 
Mari tanam azam semuaaaa (oh idak bermaksud saya suruh anda tanam Encik Azam , bapak sayaaa) . Even azam tahun lepasnye pun belum sempurna* Sokay , semoga tahun ini lebih baik daripada tahun sebelumnyeee , insyaAllah . Semoga Allah permudah segala urusan aku tahun ni , biasalah nak spm kan . Here we go with azam baru , i wish i can be someone teeneger's dream . Yess :PPP Aku sedih sangat sebenarnye nak tinggalkan 2011 . Sumpah , i do ! Banyak gilee kenangan . Banyak sangat perkara bodoh memalukan yang terjadi . Haha tak bole story , tak sangguppppp . Berderai air mata nanti . Say Hai to Semua Pelajar Meninngal --; Hmmmm sadisss hidup aku lepas ni . Hidup SPM ! Hahaha , gila ahhh .

What ive done on January 1st :

*mandi untuk pertama kali dalam 2012 pukul 2.15 pagi
*aku tido pukul 5 pagi
*bangun tido unuk pertama kali dalam 2012 pukul 11 pagi :)
*dan ini gambar pertama saya untuk 2012 !
Sory lah gamba selenga , before im going to sleeppp . 
Bye , with love from United Kingdom , xoxo haha :p