Oct 2, 2011

Neheee :D

Morning yalls .
Hari ni hari Isnin .
3 Oktober ")

Uwiwit , nak tanye sikit bole *monolog dalaman* Nape tak pegi sekolah ? Amboihhh kemain ehhh -.- babap montot jap lagi . Uish uish . Semalam lah ni punye fasal . Saturday tu memang dah kuyu je , then ahad tu segar siket lah tapi tade lah sampai bugar bugar . Sebab aku makan ubat sesiap . Kenape aku makan ubat ? Sebab nak pegi detinggg ! Wahaha . Kalau pasal deting ape pun tape :DD Ps/ i loviyuuu cangat cangat , meoww ♥. Time kelua tuu I cool je lagi k yallsssss . Kite decide nak balik awal , sebab astaga kepala ni . Rasa macam aku usung sebijik lori sampah atas kepala . Fening fening --'

Balik tu abah kite terus bawak pegi rumah opah sebab ade makan makan katenye . Makan lagi :DDD Time tu selsema aku jadi lagi teruk ! Semua orang tak mau duduk dengan aku . Virus virus virus . Nak main degan baby Nia pun tak boleh . Mama tak kasi , nanti jangkit . Kau nampak tu betape hina nye aku time tu ? *sigh* Then mama bagi ubat selsema warna kuning . Mengantuk gila ubat tuuuuu . Then bila dah makan ubat tu , selamat malam lah citenye . Dan hari ni ? saye dah sihattttt tapi tak pegi sekolah *sukenye bila dia ceria , haha* Lepas ni nak ngadu kat boypren lah kate aku tak sihat . Bajet tak sihat . Haha mengada ngada .

Oke oke enough tu k . We talk about menu for today pule k . Thanks google . Thanks mama . Sorry kacau mama time tengah mengajar dalam bilik kuliah . Hihi . Nak tanye macam mane nak masak jee , jangan lah agryyy mcm angry bird :PP (Nasi putih , ikan masak cabai , udang goreng dengan hiasan bawang-2) hihi sedap ? Em em oke lah daripade tak adeee :| Jangan lah reject aku jadi future wife T.T korang tak kan mati kebelurun pun kan kalau aku bagi makan telur masak kicap je hari-2 . Alah mengada nak makan sedap je tau >.< Kbaiiii , muah .