Sep 26, 2011

Happy Tired Sad .


Hari Sabtu hari tu ade bola jaring premier state level dekat rakan muda . Penatttttt lah aku kat sane . Lahai , busy gile . Dah lah panas . Habes sunburn ! (walaupun dah bepuluh kali aku sapu sunblock) Adeshh benci , habes muka . Kui kui :P Lepas tu ape kena pulak dengan tangan aku ni . Saket auhh . Terseliuh act , patu rase dia ni nak habq maiiiiii macam nak patah ! Saket tahap nak meraung air mata darah ni . Tsk tsk *hingus* T.T Dah lah jeles tengok dorang dapat pegi tengok Najwa anak Pak Latip kat Taiping Sentral . Eee mula lah aku tak senang duduk ! Mula la lagi kuat nak meraung :((

Nak kiri ke kanan . Pilih lah pilih lah . Anak dare sunti . Hihi . Wekk ><

Balek tu aku tido kijap jee . Sebab ade lah bebudak ni ngajak aku pegi makan makan ape tah . Aku pun bangun lah , dekat pukul 7 me gerak follow dorang . Pukul 10 setengagah *malam* (lambatnye aku balik) cam gitu bapak aku hantar pesanan ringkas #ecewahh rindu letuww :P Dea mengadu dea demam so takut duduk sorang . Hah ? What the flying fish ? Tekekek-kekek aku sesorang time bace text bapak aku . Alah saje ngade lah tuu . Terus terang ajelah rindu i kannnnn . Wek wek :P !Lagipun aku mmg tade mood nak duduk lame kat sane . Ade lah hamba allah ni buat aku hilang mood nak enjoy . Dari tadi asek sebut nak meraung kan ? Hamek kau sekarang meraung setai mati laki :P Pheww , thanks :/