Apr 7, 2011

She was crying :)

HAK HAK HAK Faten sedang menangis dengan teruk sekali . Dah lame dea tak menangis sebab kununny dea belagak dea kuat ! Hari nee dea dah tak bole tahan , ohh yehhh good girl T.T Okey , aku tak tau nak luah dekat sape lagi so , naseb baek ade blogger yang setia nak dengar ape yag aku nak luah . Love you *muahh siket . Ehehe . Aku macam tade pape perasaan je sekarang nee . Haha . Bukan tade perasaan , tapi macam nak kate sedih tak sedih , nak kate happy memang aku tak happy langsung . Blur ade laa kot --'

Sampai dah ketahap menyampahnyee nak hidup , tu fasal berani mati letak default picture lembu dekat fb . Akaka . So aku rase malas laa nak hidup , haha ini bukan declare nak suicide ke hapee tapi hish rase dah macam tak dapat nak tanggung jee fuhhh . Lagi aku nak elak lagi dea pop-up depan mata . Oo emm jay (!) I miss him and im totally crying inside . Sooo what deee ? Aish minda aku sangat-sangat tak sehat lepas jee buat permintaan lagu dekat sekolah tadi " Just the way you are " terus macam otak aku still ade tapi fikiran aku tah kemana . Damn , hidup nee memang susah kann . Thanks god - i have no one right now , and im already lost this pretty words " I Love You " and i miss that words soo muchh . Thanks again god -___- * may god bless me . Betul laa dunia dah memang penuh degan kekejaman , sekian .