Apr 11, 2011

FSDY


With - My dadd , Me and My cousin .
Ahha I hate Last Sunday ! Yes , i mean " yesterday " Fcuk . Hahaha . Faraa jee tau kenape jadi macam nee . Haha , seriously damnnnn . Haha , sabar jelaaa . Bosann ya rabbi semalam . Sampai dah mati akal tak tau nak buat ape dekat rumah . Dah laa aku sorang , adek awyy to Ipoh tak kee aku nee macam anak tungal dekat rumah ekeke . Dah lah tak dee ape untuk dimakan dekat rumah . Tak tau nak borak dengan sape plak tuu dooo . Huh . Then , naseb ade dua orang nee . Oke cadang kelua Taiping Central nak lepaking dekat Oldtown . Oh may jay , bile aku datang rumah perempuan nee , Faraa baru nak mandi . Okey , buat selalu key --' Dah tuu sampai Taiping Central , jadi tak selasa semacam tak tau kenape . Oke , aku sangat benci . Rase nak balek sekarang jugak (!) Haha . Asal doo dok usha usha bapak aku . Thn nak IM soalan bodoh dekat fb . Finee , sebab bapak aku pakai selua pendek ? So what deee , faham tak istilah " pakaian untuk bersantai " ? Hah , kolot betul -.- Thn dah lepak Oldtown , aku dah lapa gilaa teruk . Tunggu faraa , thn tetibe " 1 message received " Faten , i have to go - from Faraa Azman . Saboo jela aku dengan perempuan nee . Haha . Thn , dah makan semua . Pusing-2 Taiping Central jap . Lepas tuu balek terusss .