Mar 4, 2011

Rawrr .

OH MY GGGGG Ana Najia , besok kite kene buat pesembahan dah lah hari nee dua-2 tak pigi latihan . Haha , soley good job sungguh . First of all , nak cite fasal baju yag akan di pakai jap . Skirt merah , memag mengancam dan sangat cantik laa . Tapi spoil dekat baju ! Aiyokk , ade la kan seorag nee gemok sagat tak muat , baju semua FREESIZE . Haha , kalau tak kite dah pakai baju Adidas dah kan Ana Najia ? Sangat buruk kene pakai baju putih , damnn Dulu mase aku cheer lawa jee semua wane kuning -.- Thn aku nak cakap fasal aku dah naek berat sebanyak 1.6kg , shiett :( Patot laa , time ade satu part dalam dance aerobik nee aku kene lompat atas tangan mereka aku dah susah nak bagun dengan cepat untuk berdiri . Laen wee , tak macam latihan cheer tahun lepas , senag jee aku panjat T.T CISS benci gila ! Btw , Thanks God , fuhh akhirny siap jugak misi kiteorag iaitu meghias tangga . Ambil masa dua hari beturut-turut oke untuk siapkan thn kami dah dua hari tak masuk kelas lagsung , ohh rippp best gile tak fayah belaja :pp Wuhuu , thn hari nee siap jugak akhirnya . Laa boo , ecece tengok la sape yag buat kan Fara , Ana , Aina , Esyha , Diana , Eyzi nd Zyra . Eh eh sebelum terlupa , yeckkk Fara kentut tadi , pehh bau gila pekat ! HAHA bape hari hag tak berak wee ? -____- YEY esok sukan , sory saye dah pencen dalam lumba lari LALALA .