Dec 7, 2010

Luahan berharga .

I feel like im waiting for something that isn't going to happen .

Pernah tak korang rase korang nakkn sesuatu tue tapi tak tercapai ? Pernah tak korang rase dah dekat dengan sesuatu tue tapi tak tercapai ? Pernah tak korang rase nak menjerit tapi tak terkeluar sebab tersekat dekat anak tekak ? Itu laa yang aku rase sekarang .

Ini yang aku rasa . Tahlaa , kadang-kadang aku da bosan dengan diri aku life aku yang kekadang banyak bende yang aku nak tapi tak tercapai . Tapi aku pasrah jee . Mungkin Tuhan cakap bende yang aku harapkan tidak baek untuk aku . Allah dah sediakn yang terbaik untuk aku . Jadi , tunduk kepala , akur jelaa . Sebenarnya aku nak kan bende nee . Bile aku tengok info ttg benda nee , aku rase macam wahhh . And then aku terdiam sebab aku tak tau aku bole dapat ke tak bende nee tanpe usaha sendiri ! So again aku diam .

Keduanya , aku rase macam nak je sesorang nee dekat dengan aku . Sentiasa ade di sisi aku setiap mase . Kadang-kadang aku nak sangat dea bace blog aku . Sebab myb dea bole kenal diri aku dengan lebih dekat and faham kehendak aku sebenar . Sebab aku tak larat nak berpura-pura lagi darh ! Tapi aku tau , yang dea takkn bace . Hehh , aku nee tah papekan . Ye , aku tak hebat ! dan aku tak reti nak menyampaikan sesuatu rase dekat orang tue . Sedih kan aku nee .

Lepas tue , aku nak sangat menjerit dekat depan muke orang tue kalau rase tak puas hati ke ape ke terutamany pade waktu malam orang semua dibuai mimp . Gile ke aku nak jerit depan muke org yg aku hormat . Nak mampus (?) Aku nak je luah perasaan marah tue . Tapi HORMAT .

Paling penting . Aku rase berdosa sangat dengan mama abah . Kenape aku sanggup tipu diarong pasal semata-mata nak ade boyfriend . Bodohny aku nee . Lepas hampir due tahun baru nak sedar . Kenape aku degil ? Aku buntu , takkan aku nak mintak putus sedangkn aku anggap dea macam nyawa ! Kau gile , tak kan aku nak buat orang menanges . Tapi parents aku macam mane ? Arhh , aku buntu buntu buntu . Aku perlukan seseorang untuk luah perasaan , and aku perlu seseorang di hadapan aku untuk teman aku menanges .

Gile laa macam nee . Tengok semua bende aku diam . Nak itu tak dapat nak ini tak dapat . " Yee memang mama bole sediakan rumah besar untuk kite sebuah bangglo besar , mama mampu penuhi semua permintaan kamu , tapi mama tak nak ajar anak-anak mama hidup senang , sebab mama takut nanti kamu tak tahu rase hidup susah " Mau tak bergenang air mata aku dengar mama aku cakap macam tuee . Argh , kalau sekarang nee aku dapat pegi satu tempat nee aku nak berdoa banyak2 supaye ditenangkan hati , supaya jadi seorang yang tabah . Supaye jadi orang yang tak mudah menanges dan terasa . Nak bersihkan hati supaya tak mudah benci dekat seseorang then kutuk-kutuk . Dunia nee tempat persinggahan sementara . Dengan bende disekeliling , aku takut aku lalai . Aku nee dahlaa sememangny lalai dan seorang yang playful , aku nee dahlaa banyak buat salah jadi aku tak nak pergi lagi jauh sebab mcm mane kalau tuhan tarik nyawa aku tibe-tibe - kau gile , ape aku nak jawab depan Allah ? Heh , tak nak aku . Aku yakin Allah mesti dengar keluhan aku . Semoge Allah kuatkan hati untuk tempuh hari hari yang mendatang . Amen .