Dec 8, 2010

Jujur

Rupe-rupeny da lame jugak aku berjinak-jinak dalam blogger nee eyh . Haa , bile rase lame da berblogging rase serbe salah pulak . Rase serba salah yang amat sangat sebab bile aku bace balik entry aku yang lame rupe-rupeny aku tak jujur . Waduh , aku tak jujur , and aku tak luahkan ape yang sebenar-benarny berlaku . EE looser . Bukan aku tak nak jujur , tapi aku takut terhadap penerimaan orang yang bace untuk follow aku . Aku takut aku cakap seorang diri . Tulis sendiri dan bace sendiri . Bukan tak nak jujur tapikan aku da cakap , aku tak pandai meluahkan sesuatu .

Ape nee . Kenape aku nak cerita buruk orang dekat sini . Kesian . Kalau jadi dekat diri sendiri baru nak sentap . Kau gile , bukak aib orang kat sini , kau tau ape Allah nak buat nanti dekat kau (?!) Sudah-sudah laa nak mengherdik orang . Manusia bukan malaikat , mesti ade kesalahn yang dibuat . Oh my gosh ! Baru aku sedar . Ape untung aku cerita buruk pasal hubungan aku dekat sini . Nak meraih simpati kee ? wtf faten (?) Ape gune cerita masalah hubungan dekat sini , tak datangkn manfaat langsung . Hyy dea kekasih aku , kenape nak cerita buruk dea . Kau memang dungu faten . Arghh aku nak delete entry tue semua .

Arh , aku daa sesak . Sekali lagi aku rasa diri aku da sesak sangat . Sesak dengan keadaan sekeliling , family , kengkwan , pacar . Orang lihat aku gelak , senyum sane sini , jalan sane sini . Tapi orang tak tahu ape yang aku rase . Aku serius bosan . Maaf kengkawan . Hidup aku sudah diatur , macam robot . Aku dua beradik jee , dan aku sorang saje daughter mereka , jadi mereka sayang aku lebih ! Tak mungkin diorang senang lepaskn aku keluar mcm lepaskn kambing2 dari kandang . Kalau aku dapat pergi aku sangat bersyukur , tapi aku mintak maaf . Buat mase nee , hidup aku hanye dengan FB , tengok update kengkawan , merapu dengan blogger sambil tengok blogger orang lain yang sexyy and comel2 belake :)

p/s: aku bukan nak meraih simpati , tapi tolong la jangan ajar aku benda mengarut .