Sep 5, 2010

Tusyen ganti

Hari yang sangat lembab hari nee . Bangun pun lewat ; sampai tak sempat nak mandi cuci rambut . So , aku pg tusyen tak basuh rambut , sakai , naseb wangii =,- Dala pergi tusyen pun lewat , ee semuany lewat la hari nee ; very slow day -.- Hari nee , lepas mandi , siap cincai cincai , rambut tak sempat nak dandan . Aiseh nak dandan apa , rambut mandi pun tak basuh , haha . Faten sakai makai pegi tusyen gelak macam orang tak betui . Haha ; cegu math ganti kali nee syok gela , lawak sial :D Ajar kite orang macm ajar budak fm5 , gila standard kami , haha .Dan pada hari nee , aku da delete beberapa entry aku yang agak poyo dan boleh mengaibkan diri aku sendiri *poyo haha . Dan nak padam cerita cerita yang tak perlu ; buat semak blog aku jaa tuih ! "."

GOOD JOB , FATEN --'