Aug 26, 2012

Love much !

Assalamualaikum !
It's sunday already , and tomorrow we gonna rock the school
(wahaha tears drop sambil dengar lagu kat blog ana)
Time flies really quickly these days oke .

Sini aku nak meringkaskan segala kisah ramdhooon dan hari ghaye aku k .
I dont have time nak ber-gosip-cik kiah oke since besok dah nak trial spm *dang dang damnnn .
Jadi demi untuk meringkaskan segala aktiviti saya sepanjang bulan ramadhoooon dan hari ghaye ni , sile tengok gamba gedivas kat bawah ni k ? Dont jealous much k hatters ? :P

Ini ifthoooor saya yang pertama
 - yang masa ade orang bagi cup mcd tu hahahahah :D
 - yang masa dprang lepas habes buat show dengan ts . 

 Ini ifthooooor aku yang kedua
 - yang mase dekat SSL Traders Hotel tu
 - yang kitorang bajet budak dah habes SPM tu *owesome gile biba k ? Sile jealous .

 Ini ifthoooor aku yang ketiga - yang mase dorang buat bbq rumah ana najia -
 yang mase kitorang dah macam satu family tu - 
yang macam kitorang kemas rumah macam esok nak raya tu - 
yang macam aku berangan dorang my siblings forever tuuuuuuu :')

Dan ini ghaye aku . First raya mcm biasa Taiping , second raya Sleeeengor !
*ini rumah opah


 *dorang bestfriend aku takley nak kate ape --,

*orang banyak buat dosa ni , teruk nangesnye wahaha