Jun 1, 2012

Last peyperrrrr !


How gengsta am i ? Since aku dah berapa abad tak update something bombastik kat sini .
So tonight let me kasi gegar even tengah demam :'(
Soryy for party rockin #np
*claps lah everyone*

Oke , cuti sekolah , pun dah nak dekat seminggu belalu . As we knows (treacherians) kite ade exam before cuti semester ( im bajet universiti-ing now) . Firstly , aku tak kan sooo suprise pun dengan result PPT . What aku need during exam just my blue pen , correction tape (share dengan aisyah) , and ofcourse my beloved friends . How bombastik they are ! Hahaha kawan....

Kawan mase senang aku banyak aa . Besepah . Kawan nak setakat bawak kehulu kehili ape jadah kan ? So let me tell you what "kawan mase susah" is . This is . Kawan masa susah ialah dia mesti ade dengan kite time exam ! Haha so simple aite ? Mase exam , cop cop sebelum exam , kami berkampung dekat sekolah sampai lewat petang . And mase minggu exam datang , setiap malam aku akan make sure yang aku akan call aina . Aku akan mintak dea ajar aku , and we start our coversation at eleven until late . Then mengeluh sane sini . Baru lah kitorang tidor ,. Lawak . Lawak sangat bagi aku . Sweet sangat cara kami layan satu sama lain . Even kami tade lesen nak bawak kawan kawan kawan kami pegi jejalan :')

Kami berkongsi segalanya bersama . Kami berkongsi bekal (sumber nye eysha) kami berkongsi buku kami berkongsi straw kami berkongsi pen warna warni kami berkongsi segala galanya . Kami dah saling jujur , kami dah meluah antara satu sama lain . Kami pun tak hipokrit bile gaduh cakap lain bile baek cakap lain . Ohhh kelingsss sangat . Kami tak terapkan nilai nilai kehidupan keling kat sini . Moahhhh .