May 14, 2012

Sebak buat pengorbanan

Assalamualaikum kalau tak jawab dose , kalau jawab awesomee ;p
Aku tak nak berkias kias aku straight to the point lah k ?
Aaaku tak sangke bende yang aku tak penah terpikir bole jadi .
Dugaan kedebukkkk atas peha , amekkkk kauuu .
Satu pengorbanan yang besar sangat bagi aku yang aku dah buat .
Ini seeeeemuaaaa sebab tande aku hormat mak aku , aku hormat permintaan dea .
Mak ayah bekorban untuk anak-2 so why not aku buat satu bende yang aku anggap satu
pengorbanan yang besar sangat aku dah buat .
Aku buat keputusan ni semua atas dasar sayang aku dekat mak aku .
Myb ade hikmah , dea tahu ape yang terbaik untuk aku , biar aku menanges sekarang ,
aku tak nak bile dah terhantuk baru terngadah . Sape tak seeeeeeebaaaaaaak .
Aku , dia , tade pilihan lain dah , ini je yang kami ade . Kami dah temui jalan buntu , ini je jalan yang dea .
Au beruntung sangat , sebab apa ? Sebab aku ade bekas-boyfriend yang sangat memahami .
Aku tak tau nak cakap mcm mane , aku terima kaseh sangat .
Aku tau masing-2 berat nak buat keputusan mcm ni . Masing-2 masih sayang .
Patut lah beberape hari lepas dea happy-2 je dengan aku . Oooo rupenye ini pengakhirannye .
Lekkkk ahhh , aku tak nak lah nak bersedih sangat . Sebab korang ingat dengan bersedih tu
bole selesaikan masalah ke ? Phuuuuiiii ! Jap nak bunuh diri . Haha .
Well as you all know , imma power puf girl muehehe . Imma strong bebeh .
Aku dah/akan bersedia dengan sebarang kemungkinan yang berlaku , sbgai contoh dea jumpa yang lain .
Well , dea dah besar , dea berhak pilih teman hidup dea , takkan aku yang masih-pakai-baju-sekolah-
serta-berhingus-ni kooooottt kan . Mane layak doo-ohhh :p
Hahaha , last but no least , mama ini untuk mama , kakak buat setakat yang termampu . Walaupun kakak
sedih , kakak sorok je bile cakap dgn mama yang kami dah putus . Semua ni untuk mama dan untuk
mase depan kakak . Kakak tak terkilan pun , kakak tak salah kan takdir pun , sebab satu hari sape
akan tahu kan ? Annnnnnd to my ex-sayang . Relax k my mr.cool , lame lame kite akan terbiasa
kite kawan kan ? Kawan memang selalu ade untuk kawan dea sooooo jangan lah risau , cari i
bile ade masalah oke ? Saye sentiasa ade dari jauh untuk awak . *cough* Ehihhihihi <3