Mar 14, 2012

Veryyy fall in love :O

Eheheheheheheheheheheheheheh ,
Hikhikhikhikhik

Bramahaheuhueheahaha *aaa gelak berterabur sangat*
Dah lame tak rase macam ni , bahagia kenape datang sekali ?
Mari lew datang dua tiga kali . Ahaaaaaaaks .
Korang tak tahu , tak tahu , tak tahu . Bahagia tu aku sorang je yang rasa . Sorrrryyy uoooollss .
Please jangan kembalikan hati i oke ? Take it . Bawak lah kemane je , simpan kan baik-2 oke ;)
Setelah rundingan dan perbincangan dibuat , yes we love each other so muchhh .
He's my best boyfriend and bestie i ever had . Dia lah bapak , dia lah mak aku .
Kekadang lah kan sebab dea suka potpet-2 jugak lah kannnn . Mandi lah makan lah ape lah .
Kekadang bende yang remeh temeh pun aku cerita dekat dea . Verryyy good listener :p
Even kadang-2 dea ni kannnnnnnnnnn suke nak buat aku bebal eee , tapi dea gedikssss aaaangat awww <3
I love to kiss hugs smell and holding his hand , it realllllllyyyyy makes me feel better every time ;*
Thanks God for giving me that sexy boy , muahehahahaehhe .

Ps: pen merah pen biru , you marah i loviyuuuu ngihiksssss . Nite . Cinta monyet indah sangat :) *aku bukan monyet , dea je monyet . Hahaha , muahh (joke)