Feb 19, 2012

Wehh , hantu....


Semalam ? Yes semalam , mase aku dekat rumah di Ipoh . Aku layan cite hantu sampai dekat pukul 23o pagi
macam tu bf aku tanye nak ss ke . Aku pun agree terus masuk bilik then sedap je gelak gelak happy happy semua , aku dengar bunyi pintu dibukakkkkk . Tapi pintu bilik sebelah lah . Then i was like , shit . Ape tu . Aku terus ngadu sbb time tu tengah otp lagi . 


Yang aku peliknye , kalau ade orang bukakkan mesti aku nampak bayang-2 kaki orang berjalan sbb aku bukak lampu kat ruang tamu kedua tu . Sbb bawah pintu kite ade lubang kan ? So bole tengok kan kan ? Tapi tade pun ! Kali pertama aku bole sabar lagi , masuk kali kedua . Hamekkkk kau . Jantung aku dah laju , badan aku rasa lain macam sangat sbb time tu parents aku tido dekat ruang tamu yang first . Punya la jauh kedepannnn . Aku je yang terpinggir kat belakang . Bayangkan ?

Eeeee menanges terus lah akuuuu pun . Haha . Then my bf macam gelabah dah . Well , air mata kan senjata wanita . Kuang kuanggg . Sayang dea sangat . Dea je yang ade time tu , and tahu aku macam mane time tu . Ayooo malunye nanges pulak . Hahaha . Dapat tahu sangat melalui care dea cakap tu dea risau kat aku and gelabah nak tenangkan aku hehehe . Naseb dea ade time tu , phewww . Hello , aku tak penah menanges sbb rase takot , ini first time ! Soo maknanye ini mmg takot gila !  Emm kiss siket muahh :* First time oke .

Dan bile pagi , aku bangun , aku terus cek semua pintu . Try bukak tutup . Tade pun pintu bebunyi bile bukak ! Eeeeeee , speechless :# Dan dannn tengah best aku pakai baju time lepas mandi , aku dengar macam ade org timbang bola , bile aku bukak pintu tade pun . Oke sekian , tak sanggup dah nak teruskan . Bye , salam . Aku pun tak tau la kenape sejak akhir-2 ni asyek kena . Aku diam je malas nak heboh :)

Akakakaka . 

Credit too sweetheart , thank youu . Bukan nak jadi penakot , tapi sebab dah terlampau berani la sampai satu tahap tak tahan :)