Jan 20, 2012

Rintihan :P

Wassup bbudddyyyy !

Good evening yallsss . This year is very tough year for me . I dont have any time to update this blog . If i have some interesting , i will update and share someting . Sooo today i decide to to update this blog since the blog not updated last week . Hihi . And here we goooooo ~

Panjangnye mukadimah ! Haha . Sorry guys im to busy doing this and that and sometimes im go to bed without doing my homeworks , and bile aku pegi sekolah keesokan hari nye , im banana wannabe mannn mmm gieeee , me so pishanggg like lepat basi -.-

Firtsly , ofcourse lah kan im to busy doing my hws . And secondly , latihan tarian for Majlis Ikrar Gemilang tambahan pula Rahim tetibe ajak join team dorang untuk show luar . Please bayangkan betape penatnye aku ? Nak workhard ikot step semua.....Tusyen lagi...... Homeworks lagi..... Study lagi...... Badan aku dah sakit sakit ni , macam ana cakap nak buat ape semua saket . Nak naik tangga saket . Duduk saket , jalan saket . Why still ade manusia yang tak bole nak bagi kerja same dan fahammmm . Why people , why ? Tell me whyyyyyyyy ! Sumpah tak de tempat mengadu sangat . Semua tak bole nak faham . Semua nak besungut aku abaikan lah tade mase lah ape lah , terseksanya batin aku gila . Oke chill princesssss ,  Pang kang (marah neeeeee) I need a moral support pleaseee . I need my mom so much . I need her ! Only my mom !

Beberape hari lepas when i was sleeping tibe tibe ade benda tindih aku , and i was like Ya Allah whats going onnnnn . Tak boleh nak jerit tak boleh nak gerak . Nak bangkit susah saketttt . Then bile dah okeee jantung aku lupp-dapp lupp-dapp laju . Lepas tu , aku tido balek like nothing happen . Kawan kawan aku kate itu mungkin sebab terlalu stress and badan penat . Ye , i think soo ! Seeee betape penatnye aku ni sampai jadi macam ni . Still nak bising bising apa lagi weh ? Chow , sakit hati . So till here , bye !