Dec 5, 2011

Ombak rindu

Assalamualaikum , tak jawab dose . Kalau jawab sayanggg . Hihikkk .
Oke , aku baru je balek dari Ipoh . Ipoh besttt , tapi tak bole lawan keharmonian ,
ketenangan dan kesucian bandar Taiping . Buktinya ? Aku memberontak nak
balek Taiping . Aku jealous tengok dorang lepak lake . Ipoh tade lake lah sebal ,
Ipoh banyak shopping complex yang boleh buat aku histeria tak mau balek rumah .
Harap faham naluri seorang wanita . K melalut , sekian .


Hohokkk , hari tu sebelum gerak Ipoh my honey-dew belanje tengok "Ombak Rindu"
Maigaddd ombak rindu sedih wehhh , berombak rombak dibuatny time tengok cite ni T.T
Betul betul usik jiwa aku cite ni , dengan background cite ni yag superb .
Ahh (!) Sampai lentok lentok aku layan cite ni . Heee layan perasaan lah kunun .
Terima kaseh ye mane manusia yang dah pinjamkan bahu dea hari tu . Muahh kittt .
Ade lah dua ketul air mata meleleh , ecehh sebab tu i need a shoulder :'( wahaha bajet chill .
So for those yang memang hati serupa gula gula kapas , sila bawak tisu . Tak pun biar
je meleleh 2 jam lagi kering lah sendiri  :P
And you know whoddd i dah beli novel dea . Kihkih , saje nak layan perasan lagi .
Jangan lah gigit kuku sebab jealous *hatchum !* . Byebye , chiaw cincau ;]