Dec 12, 2011

How ?

*kedip kedip mate dulu sebelum menulis*
*lap lap air yang megalir ape patut*
*hohoho aku sedang serious*

Based on my penyelidikan rata rata apabila ditanya bagaimana cara untuk menunjukkan kasih sayang ?
Mereka akan jawab , "engko bagi je body engko" Oh no wonder lah ramai bitches dekat Malaysia . Dunia akhir zaman . Persoalannye , perlu ke aku letakkan diri aku yang naif ni dalam situasi tu untuk menunjukkan kasih sayang yang tulus suci serta murni ni ? Oke , biarkan persoalan ni tergantung .

Bukan niat aku nak lari daripade masalah sebab aku bukan seorang yang kecut kencing dalam seluar bagai . No no no , aku tahu sekarang api ke-marah-an sedang me-marak sooo , jangan ditambah api amarah seseorang oke . Aku tahu sekarang dua dua pihak egonye yang membuak buak . So why not aku undur diri buat sementara waktu . Myb kedua pihak perlu masa untuk tenang dan berfikir secara rasional bukan ? Bila masing-2 dah agak tenang baru kita bincang balek mana yang tak kene oke .

Siapa kata aku je nak betul ? Tak tak takkkk , aku cuba katakan ape yang benar bukan declare-kan orang lain itu dusta nista dan salah . Ape aku merepek ? Nvm , luahan . Yes , bila aku belek belek balek , aku kene terima pendapat ! Pendapat orang yang aku sayang terhadap diri aku . *myb apa yang dea kata tu adalah pendapat :p* Sebab mmg betul , orang yang tak mahu terima pendapat adalah seorang yag mencerminkan dirinya belum akhil baligh . Jadi aku terima segala pendapat yag dea kate semalam sambil otak bekerja untuk berfikir . 

Memang betul ada part yang aku salah . Myb aku terlepas pandang ~ Manusiakan . Aku sedih sebb ak dilahirkan menjadi manusia yang tak mampu tunjukkan kasih sayang aku dekat dea "macam orang lain buat untuk dea" .  Tapi aku tak mintak jadi macam tu , tolonglah faham same isk iskkk :( Tapi kadang-kadang aku pun tak rase yang dea tunjukkan kasih sayang dengan sempurna . Haaa acane tu ? Nvm lah , mohon diri ini pasrah . Kuhkuhkuh >.< Sebab ape aku suruh jangan cari aku , sebab aku tengah cuba fikir mana silap aku supaye aku boleh baiki cacat cela diri aku ni . Aku bukan merajuk , cume kecik hati . Sokay watlek watpeace , aku tak suka kita jadi mcm budak budak . Pemikiran patutnye setahap dengan umur kite oke sayang . Yang tua sepatutnya banyak menasihati dan membimbing yang muda , bukannya memberi tekanan !

ps: sory kalau entry nampak mcm dewasa pulak kali ni . kalau tak suka jangan baca buat kali kedua .