Dec 11, 2011

Air mata .

Google kate , air mate wanita berharga sangat ,
Google kate , air mate adalah senjata wanita ,
Google kate , wanita yag menanges tak kan cerita dekat bf dea yang dea sedang mnanges :)
Google kate , wanita itu akan berlagak tenang dan buat macam tade ape yag berlaku di hadapan bf dea , selepas dea selesai menanges .
Google kate , wanita akan berasa puas lega selepas menanges .
Google kate , wanita yag kate dea sedang bersedih , tapi dea tidak menitiskan air mata , tu bermakna dea sedang menangis di dalam hatinye...

 

*ketika wanita menangis,
bukan bererti dia ingin membuat sesuatu yg dia tangisi rasa bersalah,
melainkan kerana dia tak tau apa yang membuat keadaan jadi demikian.

 

*ketika wanita menangis,
bukan kerana dia ingin terlihat lemah,
melainkan kerana dia tak sanggup berpura-pura kuat.

 

ps: Benda kecik pun nak nanges ? Itu normal , kami perempuan . Haha bagi sesiape yang tertanye tanye nape entry kali ni semua cakap pasal menanges ? sebab aku tengah menanges , uhupsss idk why . Adalah yang tak kena ni . Aku terlalu nak nilai cacat cela orang sampai tak nampak cacat cela sendiri . Sekali kena batang hidung sendiri . Jem terus organ dalam badan , krem urat urat aku , diam tak terkata . Mase tu hati kate , ehhhh bunian cepat lah culik aku ghaib kan aku . Ha ha ha ha >.< Padan muka aku . K soryy , i sayang you sangat azfar . Macam mane you tak nak kehilangan i , macam tu i tak nak kehilangan you . Faham ape yang i cube katekan ? K goooods :*  Perempuan ni hati dea lembut , so treat dengan elok . Nasihat elok-elok . Bagi tahu ape yang tak suka . Yeh betul aku sokong , "kadang-kadang perempuan payah nak faham lelaki" (hahah , uwekkkk muntah!) Muach , bye :* (11.12.2011 <3)