Nov 28, 2011

Lagi lagi orang taiping .

Assalamualaikum , now-1.26 am .

Haiyooo , mate asal lah tak bole lelap lagi . Huss bersawang siap ade tahi cicak bertaburan lagi dalam laman-laman sosial aku (oke,bohong) . Hai guys , nothing yag nak aku bebelkan . I have just came back from my kampung and my second house . Ahakss ahaksss ahakkkkkk , lekluuuu . I got new Carlo Rino's handbag from my mom . Can i repeat ? Cant eh ? Sokayyyy . Jealous letewww , mesti benanah je mate korang bace post aku ni . Sure hati korang dah dapat cancer tahap kritikal . Hikhik . Its Carlo Rino babeeee (showoff) Oh yehh admin page gila , ini baru dikatakan showwoff . Wekk wekk wekk :P Cukup lh tu , karang ade pulak lagi satu page khas untuk aku kat fb "Minah Bajet Branded" Wtf c:

To "Anti Perempuan Hot Taiping" aku tak nak cakap banyak , just ini je :

HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAH
LOL --,
Terima kaseh kerana merealisasikan potongan
 ayat "haters make me famous" menjadi realiti ,