Sep 17, 2011

Kaluttt .

Salam , yang pastinye entry kali ni aku menyampah nak sebut pasal tudung . Ramai benor makan dalam . Susah hidup cam gini . Oke nasihat diterima .

Oke aku baru habes rushing rushing rushing rushing dari Taiping ke Ipoh . Jumaat ritu , mama ajak balik second rumah dekat Ulu Kinta . Sebab saje teman dea tido sane , paginye dea nak pegi UPSI . Oke , aku follow je *tapi bersyarat* Sabtu before 4pm kena sampai Taiping dah . Aku dah ade temujanji nak pegi open house . Panehh betul bile abah aku buat selamber badak je mcm tade ape yag akan berlaku dalam history hidup aku pukul 4pm karang . Tension tension ! *rase mcm nak hantuk kepala dekat tingkap kereta* Fedup , dea siap bole bawak pegi makan time tu dah 3 o'clock ! Hamagodddd , anoyyyying tahap dewa =.= Sedih gile macam ini ; ambil tisu cepat sruk sruk lap air mate *beruk beno bunyi gaye lap air mate :D*

K shortcut kan story , bile aku dah sampai rumah Fara , dorang yag atas tu je ade . Tu pun dah nak balik . Aku terasa nak sedu sedan nanges nyee . Tsk tsk :'( Mula lah nak guna bakat turun temurun yag ade , buat muke sebek (mcm baby selalu buat bile tak dapat nen-nen) nak mintak simpati suruh tunggu aku makan dulu lah kunun . Ptuih . Hampehh :/ FYI , ini bukan kali petama jadi cam gini , tahun lepas pun sama ! #segan bile bedua je , tak tau nak sembang ape dgn Fara . Hihi . Gedik leteww . Thanks babe ;D