Aug 25, 2011

Application is needed .

#terasa macam bminat nak share something . Ehehe well memandang kan aku sentiasa nak serapkan "sharing is caring" dalam diri *yekk :P

Semalam , after me dengan family dah habes bbuke . My mama enter my room . And we start to communicate chit chat with each other . Suddenly , me tarik buku Biology (hamekk kau) and me cakap "mother (sometimes i panggil dea mcm tu hihi) ritu dekat sekolah kakak belajar topik "Formation of Faeces and Defaecation" . Then mama tanye , "faham tak ?" and that time me was like ___ *mate keatas . Sah la aku tak faham -.-

*mama start to sight . Nd dea kate alah senang je pun , cerita fasal "tahi" *derrrr --, Then she start explained it to me . And again me was like oh oke oh macam tuu oh then ? Bhaha , bajet macam aku pendengar setia time tu . Nasib lah mak aku ne nursing lecturer bole lah ajar anak dea yang lampi nee --' Later , haa pam paramm ! Me dah faham . Then , mama tanya "esok besar nak jadi ape" Me jawab "doktor" Tetttt , jawapan berani mati terjun bangunan . Sejak bila lah aku minat nak jadi doktor *aku lemah lutut tgok benda-2 yag tak sepatutnya :/

A few hours ago , me cakap "mama , kakak rase kakak punye muscles around the anus tuu kene bekerja sekarang - kakak nak buat "defaecation!" Haha sory , it sound macam tak senunuh siket hihi :D Then mase proses "defaecation" berlangsung , me cube aplikasikan ape yag telah diajar tadi . Tibe-2 suara dari luar toilet "hai , macam mane faeces ? Me yag dari dalam toilet "normal jehh " Hahaha . Aku sedang tak senonoh sekrg , coryyyyy .

Moral of this story : Dalam proses pembelajaran , cube korang aplikasikan ape yag korang dah belajar dengan keadaan sekeliling . Contohny , macam story aku ne lah . Pretty sure , kalau korag selalu mengaplikasikan korang akan lebih faham *sumpah aku faham pasal tajuk ne wihihi :D