Jul 31, 2011

31.07.2011

Hussss , tiup tiup habuk dekat keybord dulu . Well , lately nee aku dah jarang pakai lappy aku sendiri , aku asyek kebas mak aku punya lappy jee . Hihi . Atototoh rindu i yee , tape hari nee i gune you oke beby :P
Ohemgeee , i love si sengal azfar , i love si mereng ikaa , i love si kerdil zyra , i love si hidung ___ fara *ee dorag comel k . Hihi . Semalam hango dengan dorang ne laa . EE thanks korang , happy sangat oke *bohong la kalau tak happy kan -.-
First tuu , sampai je terus nak pegi beli baju . Haha gedik kan ? Then ajak si mereng ikaa and si hidung fara ne pegi usha present untuk kitorag punye little candy . Birthday dea . *dea mintak hadiah oke ! ahh sebal habes duet aku -..-
Act aku nak beli shawl semalam , tapi kite lupe ! Alahhh , macam mane neeee . Nak pegi terawih pakai shawl T.T Mak kite kata ; nak nak pegi sembahyang ke nak nak pegi ngorat imam tuu ? *UEWWW not my taste oke mama , nak ke menantu tua kerepot ? ==
Lepas tuu , aku tjumpe budak budak lelaki lembut tuu , wahaha comel je dorang . Dari jauh lagi aku dah tersengeh macam kerang busuk kat dorag . Haha dorag panggil aku kakak <3 Tak tahu lah kan , semalam kenape perlu ke aku senyum bile jumpe kegkawan even dalam hati aku tak suka dorag tuu , tapi aku senyum jugak ! Haha , senyum satu sedekah oke .
Then lepak Pelita , jalan-jalan , manje-manje dengan bebyboy <3 Eh i miss you sangatttttt . Pukul 7 lebih macam tuu abah amek balik , oke byebye :(

ps : Kite betol betol sayang awak , babyboy ! Muahhh merata :*