Jul 18, 2011

Rumah baru !

Semalam pegi melawat rumah baru dekat Ipoh . Hah bukan melawat , pegi kemas act ! First imprs aku , bile tengok dalam rumah tuu aku rase macam wow , rawr gileee . Cepat cepat aku cop bilik yang paling best ! Haha , jahat kan aku ? Rumah baru nee terbaik daripada rumah aku yang sekarang --. Tibe tibe rase macam tak nak duduk Taiping dah ! Haha . Rumah tuu dah siap dengan perabot semua , kitorag just tinggal bawak kain baju jee . Aha . Bangunan kat sini baru buat , bangunan nee just khas untuk pengajar , so dea mcm rawr gile habes lahh nak cite kat korang . Haha tenang sangat . Keadaan dalam rumah , besar sangat ! *takla sangat , tapi besar la jugakk . Habes semua perabot dalam rumah tuu aku lap , maklumlaa benda baru habuk banyak ! Penat doo . Nasib ade cousin-2 aku area Ipoh datang tolong update , mop lantai segala bagai laa . Thankss korang :)