May 30, 2011

Penutup MSSM di Ipoh

Ahaa , lame gile bhai tak update something . Oke oke , dalam satu hari nee aku nak update 4 story sekali guss . Haha , greedy kan ? LALA . Mule dengan last Tuesday , after exam . Kitorang pegi MSSM dekat Ipoh . Act , tak RAWR sangat pun . Bolee laaa ala ala suam-2 kuku macem tuu . Tapi bile dah dengan kekawan , mcm syaiton perangainyee . Kihkih :p Gelak terasa sampai mcam nak tekencing dalam selua wee . Haha , dari dalam bus lagi . K K kitorang memag mcm nee , tah hape-2 . UU go perak go perak go go ! Andd , mamat kat sane ? bhahaha tolongg laaaaa :p Tapi athlete tuu semua hensem bhai *ade jugak yag tak hensem --' . Tapi tapi body dorang uuuuu . Haha nak nak ! :D *hihi "adore in silent" ? --, You know what , aku nonstop kot makan . Wahaha , aku rase macem nak meletop wee . Pape punn , aku enjoy see ya ! :)


*sumber gambar : Zahira zyra's album
- non adet , aku bukan nak sangat edit nee --'