May 30, 2011

Happy birthday budak kecik .

Haha , ahad lepas semua turun lepak rumah opah . K k best sangat lawak gilaa baba dorag nee . Aku tengah sakit sakit bole jadi semangat terus . Hareee bahan suara aku . Haha , sayang korag semua laa uuu . Pakat dok melucuh apa tak tau depa nee . Haha , aku just bole gelak jelaa aku tak larat nak cakap bebanyak , dada saket - penat . Bole memaen bola lagi dengan abng sedara semua . Haha , siap main baling-2 kasut lagi . Kuajaq nohh hagpa ! :/ Sumpah best laa , tetibe tgah syok posing , bau something , nohharam ade orgg kentot . K k , semua orag kenal bau nee datang daripada mane --> pakcik ! -.- Seronok main dengan budak-2 kecik , seronok dapat jumpe cousin . I'll miss yall , rumah aku bising sebab ade korag :)

*malas aku nak edit satu satu gamba --'