Apr 21, 2011

Sincerely from me ♥

I cried when i knew i lost you, afraid i had lost it all .Then i realized that losing you, didn't have to mean i lost me. But when i smile and recalled the memories we had , thn i noticed a tear fell from my eyes . Annoying gileee lah macam nee - saye tak pernah lupekan awak .Duhhh kau betul betul buat aku macam hilang pedoman . Ya allah kenape laa aku perlu jumpa diaa . Oke , take this setiap pertemuan ade perpisahan . Oke , first impr - memang la aku macam my godd kenape kau mesti pegi bile aku dah sayang engkau . Thn , im start thinking - Allah will give you what you need today . So , Allah dah tetapkan semua bende nee jadi dan ade hikmah kenape semua nee jadi , and as a human being kene terima semua benda yang langsung tak masuk akal nee . Pheww - maafkan aku atas semua yang dah jadi oke . Lupekan dea . Bole kee ? :( Oke , kau antara yang terhebat penah ade delam hati aku .

Cukuplah sampai dekat sini . God , the best way adalah tolong hilangkan ingatan aku ! Seronoknye kalau dapat hilang ingatan POFF ! Oke , ade satu rahsia yang aku simpan selama nee . Kalau aku bagi tau mesti dea akan " my gosh , kenape dea sanggup buat macam nee semata mata untuk aku " Bekorban ? Ehm bole dikatakn macam tuu lahh situasi aku . Haha . Tapi rasenye tak perlulah kot aku bagi tau rahsie yang aku simpan rapi selama nee . Susah nak kate --' Fine , im still love youu . Nahhh kan aku dah terus terang dekat tempat public macam nee . So , nak kate aku menjengkelkan sebab still EWW engkau ? Jangn jadi benak key , lagi menjengkelkan kalau aku mesti tipuu diri aku sendiri ! For surelah kan , perkataan "maaf" tak diterima pakai langsung atas kekhilafan tuu kan . Rase dikhianati ? sorry aku tak penah bemaksud nak mengkhianati sesiapa . Tapi manusia cepat sangat menggelabah dan salah anggap . Apee bole buat , terima jelaa walaupun dea tak tau perkara sebenar yang dah jadi . Sebab ape yang kelua dari mulut kawan lebih penting daripada yang kenyataan .

Entry nee pun tebukak hati nak tules sebab ada budak nee dok merapu apa kat fb aku pun tak taulahh haha . Ekeke , kembang jap ade orang puji aku . Ehem , bukan macam tuulaa adek oi . Dah fimiliarkan dengan ayat nee - kite hanye perlu beberape saat je nak nak dapat orang tuu , tapi kite perlu mase seumur hidup untuk lupekan orang yang kite sayang . Tu laa yang aku cube nak cakap , tapi tak tercakap . Ahaa looser .

Don't lose who you are , in the blur of the stars! Seeing is deceiving , dreaming is believing , It's okay not to be okay. Sometimes it's hard , to follow your heart . Tears don't mean you're losing , everybody's bruising , Just be true to who you are! :)

ps ; rindu gilee nak dengar panggilan nee "baby gurl" hehe T.T