Mar 25, 2011

Thanks dude .


Let me take a deep breath fist key . FUHHH . God job man . Aku dah penat kene hina , aku dah penat nak layan ego lelaki . You && ego you tuu bole fly away key . Got it ? Lepas nee rase macam mane bile aku ego pulak iyeee . Aku betul betul keras dan tak lembut hati dah sekarang nee . Cukup key korag pijak kepala aku . Ingat aku hapee . Hina aku bagai , oh bullshieet . Aku dah penat kene hentam bagai . Jangan sampai perempuan jadi ego wee , susah nanti ehhem . Lepas nee Elza jangan nak tanye lagi soalan "akak terima tak abang kalau dea mintak maaf lepas nee" Heih , for what . For what ? Dah ludah to ludah terus oke . Dea yag beriya mintak aku lupe kan dea then nak suruh aku terima balek oh my g what the type of person is this mannnnn~ You are too selfish young handsome egoistic man . It was egregious key , shitta (!) Thanks to my Zainal Faiz :)

Cukuplah seminggu nee penuh dengan conflict gadoh macam nak kiamat dekat fb . Cukupla seminggu aku banyak tetinggal dalam pelajaran . Time cekgu mengajar aku mengelamun tah kemana fikiran aku nee fly awayy . Sampai aku tak faham satu hape . Sampai tak datang sekolah . Sampai aku tak siap hws untuk seminggu ! HELL . Aku teruk untuk satu minggu nee yag direct dengan masalah bodoh nee . Today is Friday so next week Monday aku tak nak jadi macam nee lagi ! Ya allah , nak SPM tahun depan bole goyang kaki lagi . Memang betul tade kesedaran diri lagi aku nee . Aku tak nak mase depan aku gelap gulita . Sekian . Btw im soo happy right now but otak aku still lagi teringatkan you , young man . Tape , lame lame hilang la tuu kannn -___- Aku still ade family dan kawan-2 yag bole buat aku happy even seteruk mane aku sedih . Family comes first , then all my baby girls and dedi got it (?) Muahh .