Mar 22, 2011

fyhb


People are always telling me to smile, like smiling is going to just take away all the hurt and pain. Well I've tried that I've tried hiding my sorrows and covering the sadness in smiles and what I've learned is that when is it hurts this much inside your heart always has a way of showing it no matter how many masks you wear.

Macam nee eh kehidupan ? Perlu ke aku givup . Aku dah od separuh jalan oke . Aku penat macem nee , Dengan tambah pulak lagi cabaran yang mengarut-ngarut lagi laa aku tak tahan . Seminggu cuti hari tuu , direct penuh dengan conflict . Damn . Aku tak larat laa nak hadap cabaran yag menggila semua nee . Sebab cabaran nee dea main secara halus ! Tak larat nak lawan yag melibatkan hati nd perasaan aku . Heh , letih tau bpura-pura tunjuk aku kuat . Aku nak je cakap aku tak suka atas benda yag aku tak suka . Tapi sebaliknya aku mengiyakan je . Menipu namenye tuu .

Well , aku nee kan manusia KEJI perangai mengalahkan binatang yag paling haram daripada khinzir -___- Semua hentam aku bile ade masalah . Dah lame aku sabar babe . Aku tau aku salah . Aku dah mengaku , so ape lagi tak kena ? Sendiri rela hati maafkan aku hari tuu , thn nak ungkit balek . Fuhh . Aku bukan sengaja buat macam tuu . Hem , sia-2 jela aku belajar mcm mane nak handle klu jumpa situasi mcm nee . Herh , jangan lee mcm nee . Cukup la buat aku maki hamun diri sendiri atas ape kesalahan aku . Sian diri aku tau . Lepas tuu mula laa aku nee nak ade conflict dalaman yag my god sagt menyakitkan hati .

Macam skrg nee , hurh serius buat aku fedup . Aku tau aku salah ! Kalau bole aku nak pg mengaku satu kmpg a wee bagi semua orag tau . Lepas tuu baru hati kate lega kan ? Memg betul manusia tak jauh daripd kesilpan . Bajet macam suci sangat macam anak tuhan sampai tak bole terima yag aku mintak maaf . Sedih gila barbiee dohh . Aku tak mintak a jadi macam nee . Everyone make mistakes , nd i learn from them . If i ever happen to make the same mistake twice , the second time isn't mistake . Aku dah malas . Tak tau nak kate ape . Yes , im dying inside ! Ape aku bole cakap " ape-2 jee yag terbaik untuk diri you oke " Yes , honestly im in love with you . So what ? Didnt care ? Up to youu kayy , im tired enough .

ps: Tah berape kali aku mintak maaf tah . Haha , penat betul mintak maaf nee nasib aku fikir mintak maaf kene ikhlas . Jadi aku pun ikhlas seikhlas hati doee . Mintak maaf dengan semut pun bagus . Dea pun tau nak memaafkan manusia yag lemah macam aku nee --"