Feb 1, 2011

With my lovely persons at Taiping Central .

Haha , triangle .

Nike kuning hijau da kelabu pink pekat . Sangat sakit mata -,-

Errk , sory fara tertutup muka hang haha .

*Ana Najia , futa aku dengan kamu mane ? Tak larat nak mintak la heh -.- HAHA


Errk . What the fartt haha . Seronok gilee lah hari nee . Again , had a great day todayy . Im so happy . Thanks to all my lovely . Sebab dah spend time maen roller and jalan jalan degan aku . AWW . Terbaik ! Walaupun sekejap , serious sekejap - rase macam alaa dah nak senjaa , kena balik . Ahha , tape next week jumpe lagi ken . Ohok ! Ahaha kepala aku tak betul sebenany sebab sepatutny semalam sekolah jumpe korang dan jadi hantu dengan korang . Tapi cuti kan -.- Korang buat aku high hari nee mcm dah telan pilll estacyyyy * it gives users feelings of increased energy haha dan gila aku datang bile Fara Azman tetibe menjerit di khalayak ramai . Dan aku pun turut follow . Macam shiettt haha ! Sengal .

Roller roller roller sampai tak fikir masalah laen ; wee perasaan nee bahagia sangat kalau tiap tiap hari mcm nee . Suke hati aku lah nak buat ape pun , janji aku bahagia kan kan . Hehe pegang2 tangan , yeckk ade hantu dalam badan Faten nee sbb tu dea gatal smacam then cabula Ana Najia siket then blah alaa dea tak mampu kejar haha ! Ahha , grabb dan sekarang mate aku mcm dah ade jin yang menginap atas kelopak mate . Nak tertutup , letih ! Kaki saket . Yess , tulang belakang saket balik , punca jatuh tadi . Leper lah bontot aku - asyek terhempap jee , chicken betul .Kesimpulannya , aku semakin menggila , dan menempah maut . Homeworks tak siap aku bole berserunuk tak hingat dunia . HAHA dan bila balek rumah , aku perasan yag aku tak tunaikan sesuatu . Sory dearrr :D Eh sape nak msg aku cepat msg . Faten penat dan hendak tido dah nee . Listen ! Untuk diri aku nee - Fight for the person you love Faten :)

ps: 1 February yang sangat gempak .