Feb 14, 2011

Superb


Even if I die, I can't let you go
How could I let you go if you're planning to leave
Then fix my heart so I can at least live on painlessly
If you can't, then since I wouldn't be able to live
I can't let you go even if I die

Happy Valentine Day to all my followers :p Haha . First of all , aku sedih gila lah sebab Valentine sesorag - haha tak bole blah je aku ne nak sedih bagai . Then waktu PJ - chicken , idea Fara bernas ! Kadang-2 otak dea mmg bole pakai . Oke balek siap-2 mandi-2 . Text-ingg A . Jom ahha -___- Jongg-ingg with A si zomba dalam hujan renyai-2 . Korang ade ke jogging dalam hujan renyai ? Walala :p Oh yehh hujan , aku dah sejuk gilaa sampai rase nak peluk sesuatu fuh fuh fuh , sejuk . Borak-2 bla bla bla , sambil tunggu hujan seriat . Terkandas we , sobb - so duduk lah dekat tempat itik-2 tuu mcm orag tak da masa depan :D Ehee , best ape . Then , yeh yeh run baby run dont ever look back - ahah , mandi hujan with Fara Azman . GRR haha , gempak gila . Best sangat hari nee . Cipta kenangan sweet kijap untuk February :p Dan sekarang aku dah nak mula pening plus plus selsema . Good girl :) Thank you Azfar Azmee . Thank you Fara Azman Sebanny Faten nak mengalir air mata tadi sbb erh , secret . Tapi A buat aku lupe fasal bende tu kijap . Fuh lega . Faten kau kene sabar tabah tabah tabah . Jangan jadi looser sangat lah . Maaf , aku sekarang tade mase untuk semua tu .

Sorry to : Ana , Aina , Zyra , Diana , Firsya , Ezy pln last minute . Fara a nee , nak pg ehem ehem ^^ pulak , haha .