Feb 27, 2011

Berbasikal with Aina Najian .


Happy Sunday yalls :D Ish , aku baru je terfikir . Rindunye nak naek basikal macam mase kecik-2 . Naek basikal pusing taman dengan kawan-2 sambil gelak-2 , riuh kot haha ! Sumpah , rindu bff lamee . HMM aku tak penah lupe korag oke , kenangan kite oke :'( Oke , bebalik pade asal - tadi , tengah aku best-2 tido , tetibe mama gerak kate ade kawan nak jumpe kat lua . Aku pun dengan bebal bangun pegi toilet cuci muke , gosok gigi . Then , ouh aina rupenye ! Haha . Kacau ajee , aku tengah mimpi tau tak . Soley betul --' Then , Aina ajom kite naek basikal ronda taman . AHH kebas basikal adek aku senyap-2 . Balek tu panas aje muka dea , haha sorry adek :p . WAHH best gilaaa . Sampai saket bontot-2 naek basikal haha . Gelak-2 mcm tak betul aje . Teringan nak buat hands freeeee , dah lame tak naek basikal dah jadi kekok nak buat . Dulu aku laa juara lepas tangan sambil kayuh basikal haha . Hnatu betul . Pegi rumah Ana , tengok dea baek punye dressup macam aunti jual kelapa - india HAHA . Wajaq ana kate aku pakai selua ketat . Aish , selua sukan tuu ana , tampaq satg kot . Aina laaa , aku tengah tido mai kacau :p Nanti kite naek basikal lagi tau Aina , weewit .