Jan 29, 2011

Majlis Ikrar Gemilang 2011




*baju kuning dan ungu dengan kasut sekolah , then
berkeliaran satu sekolah ? Haha oke ape , baru style .


AWW - Hilang dah satu bala iaitu melakukan aksi joget tiang dengan berbekalkan bra dan pantiess di depan Pengarah pelajaran Perak dan Pengetua dan sebagainya . HAHA tade lah tade lah *memain jee . Pukul 1140 mcm tue Ana Najia datang kelas time tu tengah belaja maths dgn Sir Goh C Hantu *Goh C.H. nameny haha . Time tue pulak hari mendung best jee amek pencuci muke then pegi toilet cuci cuci muka sambil membebel dan merapu meraban dengan Ana Najia - WAHH segar gila sejuk jee air paip time tue hee :) Hyee , perfect kan Ana Najia ? Aku bangga gila kot , hihi ! At first time memang lah aku gabra plus plus . Then bile dah perform aku rase macam cool - nak buat lagi sekali lah pulak haha . Oke , dengan jujur saya katakan bahawasanya senyuman saya adalah FAKE ! Gigi dan bibir -,- AWW saya rase macm nak kiss sesorang sekarang nee sbb terlalu happy dan bangga plus plus . Hy , korang dapat keh payung kan Pengarah pelajaran Perak dan geng geng dea mcm saya dan Ana Najia ; tentulah tidakkan ? BOO siann -.- Dengar cerita time dekat Galeri sekolah tuu Ana Najia kate ; lepas nee Permaisuri pulak or Sultan - Wee Ana Najia mane satu haa , aku tak ingat lah wee -oo- Tapi tapi , aku tak kan lupe lah kan kenangan time latihan bersame korang , wahh aku suke cabul payudara Ana Najia best ! HAHAHA *peace Ana :D Then terima kaseh Ana Najia sebab dah makeup kelopak mate sayee . Saye sayeng andee gee :))

ps : Ana , aku nak gamba muka hodoh tue -,- and kalau nak tengok
Video kite org menari tgok dekat Facebook , ty.