Dec 13, 2010

Kawan baru , webbie , diet .

Peewit , Faten dapat kawan baru *kau memang menempah maut Faten . HAHAHA . Habes laa kalau si big boss tue tau . Mati kau mati . Eh , manusia perlukan kawan untuk hidup . Jangan larang kebebasan aku untuk berkawan dengan siapa pun , sebab itu hak aku ;p

Kedua , hari tue aku try ajak si dea buat live video chat dekta fb . Wahh , gempak ! mmg best , aku nee dala lame merindui kekasih kuu - poyo haha . Start dari pukul 130-300 am kot lepas tue buat perangai tak senonoh dekat situ haha biase laa aku mmg macam nee bukan tahu malu .Hee , gatai :DD

Lemak sile kau pergi jauh jauh . Syuh2 !

Then hari nee , buang tebiat kijap dengan adek aku maen badminton memalam . Adek aku lee , kununny nak kuruskn badan yang ala ala big moma gitu , haha . Ape lagi , memandangkn aku nee kakak mithalikn aku pun setuju laaa . Penat gela kot , tadi pagi daa pg jogging dekat Lake Garden . Ceh ceh , ade peluang nak turunkan berat badan yang kebadakkan nee , haha . Adek , tahh-niahh kau mmg semangat , akak bangga menjadi kakak kau HAHA .


ps: adek asal kau pg makan nasi memalam , penat je kau bakar kalori tadi . Haiyok adek ! T.T