Jul 16, 2010

Dr, Sheikh Muszaphar Shukor :)

Yes Yes; aku lagsung tak penah expect yag b ende nee aka n jadi. Dea datag Treacher Methodist pukul 9.00 hari Jumaat 16 July 2010 nd time dea masuk dewan semua orag macam kene histeria; yag aku pulak sebok nak rakam, sumpah tagan aku menggigil pegag camera Haha; terlampau excited sagat terkesima terpegun sagat. Bole pulak kan dea berhenti dekat sebelah aku; lagi la aku jadi gela; memag aku admire dea dari dulu lagi wee. Tengok tengok dea depan mata aku; mak aii mana bole tahan. Nee gambar aku duduk depan la jugakbarisan ketiga, nak duduk depan supaya muka aku nampak hahah. Aku memag tak bersembag dalam dewan semata mata nak dengar ape dea cakap, gila gila gila.
Walaweyyh mai sini nak cakap hensem gela deaa, dada bidag
, tinggi tak payah cakap r kalah warga warga yag ada kat sekolah tuu dea sorag ja tinggi. Korag tahu aku dapat salam dea tagan dea mak ai lembut gelaaa; sumpah macam tangan perempuan. Dala tu, tangan dea pulak besar lebar, bile salam degan tagan aku; kecik ja tagan aku; sayangg kut nak basuh tagan kanan aku nee, Hahaha! Yang syoknya masa aku nak mintak autograf dea; elahmak cekgu nee tak sporting langsung, last last aku tolak ja cekgu sampai aku tepeluk badan dea yag SASA TUUU! masya-allah tak tau nak cakap macam manaaaaa, eee Hahahah!
Haaa, nee ; aku rasa aku sorag jela kut yag berpeluang macam neee, Hahah! masa nee, aku tolak dua cekgu dekat belakang tuu, over ja lebih depa tu-Suhai&Mahat. Last last aku sorag sorag tak payah berebut dapat signature deaa.
Nah gambar nee la hasilnya, dapat jugak woo signature dea, Hahaha. Hampa ja tengok orag laen dapat Last last berkat dan usaha berjaya jugak weeeee :DDD Haha
S untuk Sheikh dan Shazwanie, Hahaha! perasan sart :0 Time ne dalam kelas; bosan so suruh la Eysha snap kejap :)
I will keep it in my memories and i will never ever forget our memories; cewahh! Hahah! Peluang seumur hidup; kenangan seumur hidup, tak kan aku lupa sampai bila bila. Nnati bila aku darh ada anak n cucu aku nak ceritakn pengalaman aku dekat dorang, Hahah!